czwartek, 1 grudnia 2016

Pudding chia z gruszką i musem malinowym

Kilka słów na temat nasion chia napisałam w tym poście.



Dzisiaj mam dla Was pudding chia na mleku migdałowym, z owocami. Danie to, ze względu na owoce, najlepiej zjeść przed południem - na I lub II śniadanie.
Polecam bardzo!




Składniki na 2 porcje:
6 łyżek nasion chia
1 szklanka mleka migdałowego
4 łyżki syropu klonowego
2 garści malin (u mnie mrożone)
1/2 gruszki
  • Do mleka migdałowego wsypałam nasiona chia i wymieszałam. Odstawiłam na 20 minut, żeby całość trochę zgęstniała. Jeśli robicie 2 porcje, to należy rozlać pudding do dwóch salaterek

  • Następnie dodałam syrop klonowy, znowu wymieszałam i wstawiłam do lodówki na 4 godziny, przykrywając folią spożywczą



  • Po wyjęciu z lodówki...
  • ... mrożone maliny opłukałam ciepłą wodą, żeby trochę odtajały, a następnie zmiksowałam je
  • Połówkę gruszki podzieliłam na kawałki
  • Owocami udekorowałam pudding



Na zdrowie :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń