wtorek, 5 listopada 2013

Podsumowanie akcji "Zastąp słoik pysznym daniem"

Akcja "Zastąp słoik pysznym daniem" - zakończona :)

Zastąp słoik pysznym daniem - edycja I       

Początkowo byłam zaskoczona tym, że przepisy zgłaszane do akcji nie były przygotowane tak, jak to opisałam. Nie przypuszczałam, że "Zastąp słoik pysznym daniem" może sprawiać kłopot. Po przeanalizowaniu zgłoszonych przepisów postanowiłam nagiąć zasady :) 
Wszystkim bardzo dziękuję za udział. Udało się nam zebrać naprawdę pokaźną ilość przepysznych przepisów.
Ponieważ najpierw je się oczami, to lista zawiera również zdjęcia :)


Smacznego:)


Gdyby okazało się, że kogoś pominęłam, bardzo proszę o informację - dopiszę! Gdyby się również okazało, że jest błąd w linku dotyczącym Waszego przepisu - to również proszę o informację - poprawię!

Do zobaczenia w II edycji :)

Poniżej lista przepisów zamieszczonych na www.durszlak.pl i www.zmiksowani.pl



Poniżej lista przepisów zamieszczonych tylko na www.zmiksowani.pl



Pasta pomidorowa
autorka bloga To co lubię

Zupa krem z warzyw
autorka bloga To co lubię

Sos figowy
autorka bloga To co lubię

Kotlet de volaille - krok po kroku
autorka bloga To co lubię

Cannelloni 
autorka bloga To co lubię

Makaron z pieczarkami i kiełbasą
autorka bloga To i owo stokrotki

Lasagne w wersji light
autorka bloga wiktoriasdailylife

Spaghetti bolognese z warzywami
autorka bloga Sprawdzone przepisy Misiaczka
Tanie danie jednogarnkowe - a'la zupa
autorka bloga Moje przepisy - Ania

Kluski śląskie
autorka bloga Kociołek pyszności

Kluski śląskie
autorka bloga Kuchenny bałagan

Szynka w sosie pomidorowym z rodzynkami
autorka bloga NaKońcuJęzyka

2 komentarze:

  1. Zostały pominięte moje przepisy - te zgłoszone w Durszlaku jak i w Zmiksowanych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy na pewno chodzi o I edycję? Czy o II? Bo nie robiłam jeszcze podsumowania II edycji.

      Usuń