sobota, 12 kwietnia 2014

Makaron ze szpinakiem

To jest jakaś masakra :( Normalnie na nic nie mam czasu! Zdjęcia do tego dania zrobiłam już dawno, miałam umieścić przepis chyba 5 dni temu i po prostu się nie dało...
Nadrabiam :)


Składniki:
1 opakowanie rozdrobnionego, mrożonego szpinaku (450 gramów)
3 garści ciemnego makaronu (np. razowy)
8 trójkącików topionego sera FIT śmietankowego
1 ząbek czosnku - ja nie dałam, bo niestety, nie miałam
sól i pieprz do smaku


  • Makaron ugotować w osolonej wodzie
  • Szpinak rozmrozić, a następnie na maśle poddusić
  • Dodać czosnek przeciśnięty przez praskę, serki topione i doprawić solą i pieprzem
  • Szpinak zdjąć z gazu i dodać do niego makaron - wymieszać
  • Podawać i zjadać :)

Na zdrowie! :)

3 komentarze:

  1. Kooocham szpinak! A z makaronem to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham szpinak, zwłaszcza z dodatkiem czosnku. :) Twój makaron wygląda cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha , przepadam za makaronem ze szpinakiem . Nie jadłam jeszcze w wersji z serkami będę musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń