środa, 23 listopada 2016

Pudding ryżowy z gruszką, bananem i mleczkiem kokosowym

Znowu propozycja na II śniadanie lub na podwieczorek. Pudding może być podany na zimno lub na ciepło. Osobiście lubię ciepłe dania w chłodne dni. Nawet na śniadanie mimo, że chciałoby się szybciej zjeść niż przygotować zaraz po tym, gdy się wstanie ;)




Składniki:
50 gramów suchego ryżu basmati z ziarnami quinoa (można oddzielnie ryż i 1 łyżkę quinoa lub sam ryż basmati)
1 banan
1 gruszka
1/2 garści jagód goji
2 łyżki, z kopką, mleczka kokosowego (u mnie to, co opadło na dno kartonu z mleka kokosowego; mleko kokosowe to nie jest to samo co mleczko kokosowe)
szczypta soli morskiej
  • Ryż ugotować z solą według opisu na opakowaniu
  • Banana pokroić w kawałki, a gruszkę w  kostkę
  • Ugotowany ryż przełożyć do miseczki, dodać banana, gruszkę i mleczko kokosowe - całość dokładnie zblendować

  • Pudding podawać z jagodami goji


Na zdrowie :)

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń