środa, 21 maja 2014

Frittata warzywna ze szpinakiem

Ja się nią najadłam jak nie wiem co! Bardzo smaczne śniadanie :)



Składniki:
3 łyżki szpinaku mrożonego
1/3 czerwonej papryki
1/2 puszki zielonego groszku (u mnie to był groszek dwudniowy więc wykorzystałam resztkę, która mi została z robienia poprzedniego dania)
kawałek dymki ze szczypiorem
1/2 żółtej papryczki chilli
2 jajka
pieprz
sól

  • Najpierw rozmroziłam na patelni szpinak i go trochę odparowałam
  • Następnie dodałam pokrojone w kostkę i plasterki (tak, jak na zdjęciu powyżej) warzywa
  • Gdy się warzywa poddusiły uklepałam je na płasko...
  • ... i wbiłam roztrzepane widelcem jajka - doprawiłam
  • Na wolnym ogniu pod przykryciem smażyłam frittatę 10 minut
  • Gdy się już zetnie, bardzo ładnie się kroi w trójkąty jak pizza :)

Smacznego i na zdrowie! :)

W myśl akcji:

Czas na szpinak 4!     Zastąp słoik pysznym daniem - II edycja

3 komentarze:

  1. ale to musiało być dobre, zamienię tylko groszek na coś innego i na pewno w przyszłym tygodniu zrobię to danie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna na weekendowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń