czwartek, 1 maja 2014

Sos Winegret (Vinegrette)

Jedni dodają do sosu musztardę, inni jej nie dodają. Ja zrobiłam bez, bo nie chciałam nią zabić smaku octu winnego. Gdybym dodała sok z cytryny to wówczas dodałabym musztardę.



Składniki:
1 łyżeczka octu winnego
3 łyżeczki oliwy z oliwek
sól
pieprz
  • Do miseczki wlać łyżeczkę octu winnego, posolić i dodać pieprz - wymieszać. Ja lubię używać do mieszania sprężynki
  • Następnie dodać oliwę z oliwek i bardzo dokładnie wymieszać

Jeśli użyjemy sosu od razu to nie ma problemu z tym, że się rozdzieli, ale jeśli chcemy go użyć później, to trzeba go na nowo dokładnie wymieszać. Podawać z sałatkami.

1 komentarz:

  1. jak ja tutaj daaawno nie byłam! :O
    Sos super, przydaje się często w domu, a po co kupować skoro można samemu? :)

    OdpowiedzUsuń