piątek, 9 maja 2014

Sałatka z ryżem i tuńczykiem

Ostatnio coś mnie tuńczyk śledzi :) A ponieważ sałatka nie jest bardzo "lejąca" to można ją zapakować w pojemnik i wziąć gdzieś ze sobą :D



Składniki:
1 szklanka ryżu lub dwa woreczki
1 papryka
1 puszka kukurydzy
1 puszka tuńczyka
1 nieduża cebula
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 łyżka majonezu
sól
pieprz



  • Ryż ugotować w osolonej wodzie
  • Paprykę pokroić w cienkie kawałeczki - najpierw w paski, a potem w kostkę
  • Cebulę pokroić w piórka
  • Tuńczyka odcedzić z zalewy 
  • Składniki przełożyć do salaterki
  • Majonez wymieszać z jogurtem naturalnym...
  • ... i przełożyć do sałatki - wszystko dokładnie wymieszać

Na zdrowie :)

W myśl akcji:
Piknik majowy    Zastąp słoik pysznym daniem - II edycja   Zastąp słoik pysznym daniem - II edycja  Dania dla urody

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą sałatkę, jest pyszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tuńczyka! na pewno ta sałatka poruszyłaby moje kubki smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie robiłam jeszcze z papryką, ale bardzo lubię to połączenie sałatkowe :)
    Ryż, tuńczyk, kukurydza! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie sałatki! U mnie ta surówka jest robiona bardzo często ale nie z papryką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię sałatki z tuńczykiem, ale nigdy nie byłam przekonana do udziału w nich ryżu. Muszę spróbować raz i zobaczyć jak to jest w smaku z ryżem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń