poniedziałek, 5 maja 2014

Koktajl banan, mandarynka, truskawka, winogrono z siemieniem lnianym i płatkami owsianymi górskimi


Ja wiem co jem... 



... i dzięki temu przepisowi Ty też wiesz co jesz :)


Składniki:
1 banan
1 mandarynka
kilka kulek zielonego winogrona
3 truskawki
2 łyżki jogurtu naturalnego
1 łyżeczka siemienia lnianego
1 łyżka płatków owsianych górskich


  • Truskawki i winogrona myjemy i przekładamy do malaksera
  • Dodajemy banana, winogrona, jogurt...
  • ... dosypujemy siemię i płatki górskie
  • Wszystko dokładnie miksujemy

Taki koktajl jest świetnym posiłkiem na śniadanie. Sytym i pełnym witamin. Niby nic, taki prosty posiłek, a jaki zdrowy!


Zatem... na zdrowie! :)

W myśl akcji:

Wiesz co jesz   Dania dla urody   

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie koktajle ale i tak nie ma to jak świeże owoce bez żadnej przeróbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie planuje sobie zrobić podobną kolację :) wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj taaakk.. to coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jestem leniem i nie chcę mi się robić koktajli, a szkoda, bo uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń