środa, 25 grudnia 2013

Sałatka warstwowa

Bardzo prosta, szybka w wykonaniu, bez zbędnych ceregieli :)
Z tak przygotowaną sałatką poszłam na święta do przyjaciół :) Sałatka pasuje również na Sylwestra :)



Składniki:
1 puszka zielonego groszku
1 puszka kukurydzy
1 słoiczek selera konserwowego
5 jajek ugotowanych na twardo
6 łyżek majonezu (jak dla mnie najlepszy Kielecki, ponieważ on sam w sobie jest już dobrze przyprawiony)
100 gramów sera żółtego
posiekana natka pietruszki (ok. 2 łyżek)
por
sól, pieprz - opcjonalnie

  • Seler, groszek i kukurydzę odcedzamy z zalewy
  • Ser żółty ucieramy na tarce o drobnych oczkach
  • Por myjemy i kroimy w plasterki
  • Ugotowane jajka kroimy w kosteczkę
  • W salaterce układamy warstwami składniki: najpierw 2/3 sera żółtego, kukurydzę, seler, 3 łyżki majonezu, por, jajka, 3 łyżki majonezu, groszek, 1/3 sera żółtego i posypujemy posiekaną natką pietruszki

Smacznego :)

W myśl akcji:

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda ! Taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tylko zepsuł mi się aparat i musiałam zrobić zdjęcie z komórki. Taki psikus na święta mi aparat zrobił... :(

      Usuń
  2. Sałatki warstwowe zawsze świetnie się prezentują :) Bardzo fajne połączenie smakowe!
    I przykro mi z powodu aparatu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię smak selera konserwowego w tej sałatce :)
      Z aparatem jest najgorsze to, że nie będę mogła robić zdjęć z etapów przygotowania dań. Muszę w całej tej sytuacji znaleźć jakiś plus, tylko trochę to trudne :)

      Usuń