wtorek, 10 lutego 2015

Suszone jabłka

Kolejny zdrowy przepis z wykorzystaniem suszarki. Były już suszone pomidory w zalewie, a teraz mam suszone jabłka, które uwielbiam! 


Składniki:
4 jabłka
cynamon - opcjonalnie

  • Jabłka myjemy i wydrążamy ze środka ogryzek
  • Jabłka kroimy w poprzek w plasterki bezpośrednio na tacki suszarki tak, żeby było widać dziurkę po ogryzku. Trzeba pamiętać, że plasterki jabłka nie mogą na siebie nachodzić. Każdy plasterek musi leżeć oddzielnie
  • Plasterki jabłka można posypać cynamonem. Ja tego nie robiłam
  • Włączamy suszarkę na największą moc i suszymy jabłka ok. 15 godzin. Najlepiej robić to w weekend, żeby jabłka suszyły się ciągiem. Ja akurat wzięłam się za to w tygodniu i suszyłam na raty. Mimo to jabłka są fantastyczne!

Wcinamy :) 
Na zdrowie!

W myśl akcji:
Domowy Wyrób

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie jabłka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Ale strasznie długo się czeka aż się ususzą.

      Usuń
  2. Taka suszarka to prawdziwy skarb. Szkoda, że takiej nie mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupić. Ja akurat dostałam na urodziny od brata, bo sobie zażyczyłam :), ale naprawdę to bardzo fajna rzecz. Szkoda tylko, że zajmuje tak dużo miejsca. Poza tym nie tylko owoce można suszyć na niej. Warzywa i mięso również. Polecam naprawdę

      Usuń
  3. Świetna przekąska dla osób które są na diecie...mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Będę jeszcze chciała zrobić inne owoce. I warzywa mam też w planie :)

      Usuń
  4. świetna i zdrowa przekąska!

    OdpowiedzUsuń