niedziela, 14 lipca 2013

Kawałki kurczaka z przyprawą do gyrosa

Danie szybkie i proste. Do dzieła!

Składniki:
2 piersi z kurczaka
1,5 łyżki przyprawy do gyrosa

  • Mięso czyścimy z błonek, myjemy i kroimy na kawałki
  • Na 15 minut odstawiamy na bok wymieszane z przeprawą do gyrosa, żeby się przemacerowało
  • Rozgrzewamy olej na patelni (u mnie to był wok) i smażymy mieszając, aż mięso będzie miękkie. Kurczak robi się bardzo szybko

  • Ja podałam z ogórkiem kiszonym i frytkami, ale można podawać z ryżem i surówką
Smacznego :)

4 komentarze:

  1. uwielbiam takiego kurczaka <3 mogłabym jeść 5 dni w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle bardzo lubię kurczaka:) W takiej postaci robiłam pierwszy raz.

      Usuń
  2. bardzo lubię taki obiad!
    Pozdrawiam
    http://myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń