środa, 31 lipca 2013

Kurki z cebulą

Bardzo dawno nie jadłam kurek. Zazwyczaj dodaję je do żurku. Tym razem zrobiłam je jako dodatek do drugiego dania.
Specjalnie kupowałam małe sztuki; chodziło mi o to, żeby zachowały kształt. Nie chciałam ich "siekać" na małe kawałeczki.



Składniki:
2 garści małych kurek
1 mała cebula lub 1/2 większej
masło do podsmażenia
sól
pieprz



  • Kurki dokładnie myjemy i kroimy na pół. Jeśli zaś są naprawdę małe, to zostawiamy nie krojąc
  • Cebulę obieramy i kroimy w kostkę
  • Rozgrzewamy masło na patelni i wrzucamy kurki wraz z cebulą i przyprawami
  • Smażymy na małym ogniu ok. 10-15 minut stale mieszając

Tak przygotowane kurki podajemy jako dodatek do drugiego dania.

Smacznego:)

4 komentarze:

  1. Aż mi zapachniało,lubię te maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego szkoda mi było je siekać. Ładnie wyglądają jak sa w całości, dlatego kupuję małe sztuki

      Usuń
  2. Moje ulubione grzyby ! Zapraszam na konkurs: http://gotujebochce.blogspot.com/2013/07/wakacyjny-konkurs-piankowe-serduszka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez je lubie choc sa bardzo drogie.
    Dziekuje za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń