czwartek, 13 czerwca 2013

Kotleciki rybne z marchewką

Bardzo fajne danie dla dzieci. Zamiast podawać maluchom paluszki rybne ze sklepu, mrożone (do których ja nie mam za bardzo zaufania), warto włożyć trochę wysiłku w domowe kotleciki rybne z marchewką. 




Składniki:
1 panga biała
1 mała marchewka lub pół większej
2-3 łyżki bułki tartej + bułka tarta na panierkę
1 jajko


  • Pangę pokroić na kawałki (nie muszą być małe)
  • Marchewkę również pokroić na kawałki
  • Składniki przełożyć do malaksera, dołożyć bułkę tartą i jajko - wymieszać do połączenia składników (myślę, że można zmielić w maszynce do mielenia mięsa, ale ja takiej maszynki nie mam, więc nie wiem jaki będzie efekt końcowy - trzeba spróbować)
  • Nabierać łyżką masę i formować kotleciki
  • Opanierować w bułce tartej
  • Rozgrzać olej na patelni i smażyć kotleciki na małym ogniu na złoty kolor. Ja smażę kilkakrotnie przewracając raz na jedną raz na drugą stronę
Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Oj, ale ochoty nabrałam na takie kotleciki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Gdy wczoraj je zrobiłam, to na 4 usmażone, 3 zjadła moja corka:) Taka miala ochote.

      Usuń