niedziela, 2 czerwca 2013

Panga biała w panierce

Kiedyś przyrządzenie ryby w panierce sprawiało mi ogromny kłopot. Podczas smażenia rozwalała się, robiła "paćkowata" i wyglądem przypominała pastę z bułki tartej i wody...
Teraz już wiem, że błąd polegał na złym jej osuszeniu.
Kupuję mrożoną pangę białą. Nie lubię czerwonej bo mam wrażenie, że jest gumiasta.


Składniki:
2 pangi białe mrożone
mąka
1 jajko
bułka tarta
sól lub przyprawa typu Vegeta
pieprz
oliwa z oliwek do smażenia

  • Rybę rozmrozić i bardzo dokładnie osuszyć ręcznikiem papierowym wyciskając nadmiar wody. Ryba powinna być sucha
  • Przygotować panierkę: na oddzielne talerzyki wsypać trochę bułki tartej, mąki i wbić jedno jajko


  • Osuszoną rybę dokładnie przyprawić solą i pieprzem. Ja zamiast soli użyłam przyprawy typu Vegeta


  • Następnie rybę obtoczyć w mące, potem w jajku i na końcu w bułce tartej
  • Na patelni rozgrzać oliwę z oliwek i smażyć rybę na małym ogniu z obu stron 

  • Podawać z ziemniakami i kiszoną kapustą. Ja akurat miałam brokuły :)
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz