czwartek, 20 czerwca 2013

Mini ślimaki z serem z ciasta francuskiego

Gdy mój blog został nominowany do Liebster Blog Award, padło pytanie: Przyrządzenia jakiego dania byś się nie podjęła? Odpowiedziałam wówczas, że ciasta francuskiego chyba już po raz drugi sama nie zrobię. A ślimaki z serem są właśnie z takiego ciasta. Tak więc poszłam do sklepu i kupiłam gotowca :)




Składniki:

1 opakowanie ciasta francuskiego
100 gramów sera białego (ja kupiłam takie w wiaderku)
3 łyżeczki cukru
cukier puder do posypania ślimaczków


  • Nastawić piekarnik na 200 st. C (u mnie termoobieg)
  • Rozwinąć ciasto i najpierw posmarować warstwą sera, a następnie posypać cukrem
  • Ciasto zwinąć w rulon i włożyć do lodówki na 20-30 minut (po tym czasie łatwiej będzie pokroić rulon w plasterki)
  • Gdy ciasto trochę stężeje pokroić rulon w plastry grubości 1 cm
  • Piec od 15-20 minut (po upływie 15 minut obserwować, czy się za bardzo nie przypiekają - trzeba uważać, żeby się nie przypaliły z wierzchu)
  • Wyjąć z piecyka i posypać cukrem pudrem



Smacznego :)

    Przysmaki dla taty 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz